Bezpieczeństwo

Dokładamy wszelkich starań aby Klient dokonujący u nas zakupów miał gwarancję bezpieczeństwa dotyczącą zarówno jakości towarów, zasad przechowywania powierzonych nam danych osobowych, jak i jakości obsługi serwisowej podczas trwania gwarancji.

Nasz serwer posiada zabezpieczenie typu SSL, dzięki czemu klient ma absolutną pewność, że dane osobowe, które wysyła podczas procedury zakupu są właściwie chronione.

ssl twojpasaz.pl

CERTYFIKAT SSL to:

  • zabezpieczenie procesu przepływu danych pomiędzy użytkownikiem internetu a serwerem lub witryną internetową,
  • uwierzytelnienie właściciela i nazwy domeny – certyfikat zawiera nazwę zabezpieczanej domeny.

Wykorzystujemy nowoczesne mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych. Wszystkie dane przechowujemy na specjalnym serwerze chronionym firewallem, do którego nie można włamać się z sieci zewnętrznej. Dostęp do danych posiada tylko administrator – specjalnie przeszkolony w naszej firmie. Każdy dostęp do danych kontrolowany jest przez specjalnie skonstruowany system zabezpieczeń.

Płatność przelewem realizowana jest dopiero, gdy zamówienie jest skompletowane i gotowe do wysyłki, co daje gwarancję, że Klient płaci za faktycznie dla niego przygotowane produkty. Paczka zostaje przez nas wysłana, gdy tylko należność za zamówienie zostanie zaksięgowana na koncie firmy.

Sprzedajemy tylko produkty wysokiej jakości. Każdy produkt pochodzi z legalnego źródła, jest fabrycznie nowy i posiada oryginalne opakowanie. Dokładamy wszelkich starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji technicznych przekazanych nam przez producentów.

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każda przesyłka w naszym magazynie jest pakowana przez 2 pracowników wzajemnie się kontrolujących. Następnie paczka jest oklejana taśmą. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do kwoty pełnej wartości. Współpracujemy z wyspecjalizowanymi firmami kurierskimi, które gwarantują bezpieczną dostawę paczki. Jeżeli z uwagi na uszkodzenie lub nieoryginalne opakowanie dostarczonej paczki pojawią się wątpliwości co do jej stanu – prosimy nie odbierać przesyłki, gdyż może to spowodować nie uznanie reklamacji w firmie kurierskiej. Należy poinformować nas o zdarzeniu, a po otrzymaniu potwierdzenia od firmy kurierskiej o uszkodzeniu paczki, wyślemy nowy towar, najszybciej jak to możliwe lub zwrócimy wpłaconą należność.

Sklep internetowy Shoper.pl