Koszty dostawy

 

Wysyłki, dostawy, czas realizacji

 



PRZESYŁKI KRAJOWE - CENNIK DOSTAW i CZAS REALIZACJI


Ceny wysyłek są podane przy każdym przedmiocie i dotyczą jednej sztuki.

Przy zamówieniu większej ilości towaru, ceny są naliczane automatycznie podczas dodawania do koszyka przedmiotów i tam należy je sprawdzać. W cenę wliczony jest koszt opakowania oraz zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniem. Kwota ta jest uwzględniona na fakturze VAT, fakturowana i jest ceną brutto. Każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną kwotę zamówienia. Jeśli zakupiłeś większą liczbę przedmiotów i nie jesteś zadowolony z automatycznie naliczonych kosztów wysyłki - skontaktuj się z nami w tej sprawie.

Realizacja zamówienia następuje w terminie ustalonym w procesie składania zamówienia i jest podana przy przedmiocie lub jest uzgadniana z pracownikiem sklepu Bolw.pl. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od wyboru formy dostawy (za pobraniem lub po zaksięgowaniu wpłaty przez bank). Z reguły dostawa zajmuje 1-2 dni robocze, jednakże może się nieznacznie przedłużyć w czasie świąt. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy.

Bolw.pl zastrzega sobie możliwość częściowej realizacji dostawy, braku jej realizacji lub wydłużenia czasu dostawy z przyczyn niezależnych od sklepu. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

 

Kurier K-EX - odbiór towaru od kuriera a reklamacje

1. Odbioru towaru należy dokonywać ze szczególną starannością. Przed odbiorem przesyłki należy sprawdzić, czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane.

2. Przedstawiciel firmy kurierskiej nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki o wadze powyżej 31,5 kg.

3. Zawartość przesyłki należy sprawdzić w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub jej zawartości należy ten fakt odnotować na odpowiednim PROTOKOLE SZKODY.

4. Jeśli uszkodzenie lub ubytek zostaną stwierdzone po odbiorze przesyłki, Odbiorca ma prawo w ciągu 7 dni od daty odbioru zażądać spisania protokołu szkodowego w obecności kuriera. Protokół podpisują Odbiorca oraz pracownik firmy kurierskiej.

5. Właściwy zapis na PROTOKOLE SZKODY jest podstawą reklamacji.

6. Reklamacje ilościowe, jakościowe oraz uszkodzenia towaru należy zgłaszać niezwłocznie po ich stwierdzeniu.

7. Sposób rozwiązania reklamacji należy uzgodnić telefonicznie lub pisemnie z pracownikiem naszej firmy. W przypadku ustalenia, że towar należy odesłać, prosimy zastosować się do instrukcji pracownika Bolw.pl.

8. Reklamowany towar prosimy odesłać do naszej firmy za pośrednictwem firmy K_EX lub innej, wskazanej przez naszego pracownika. W przypadku uszkodzenia towaru należy dołączyć oryginał kopii PROTOKOŁU SZKODY ze stosowną adnotacją.

9. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 7-30 dni. W szczególnych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu.


-----------------------------------------

Paczkomaty InPost

Czym są Paczkomaty InPost?

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Skrytki Paczkomatów znajdują się w ponad 400 miejscach w całym kraju!
Osoba robiąca zakupy w Bolw.pl – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru w momencie dostarczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu.

Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

W ciągu 1 (max. 2) dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w Paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.
Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę do Bolw.pl.

Paczkomat domyślny

Paczkomat domyślny to Paczkomat, do którego InPost dostarczy Twoją przesyłkę.
Kliknij przycisk poniżej, aby znaleźć Paczkomat, który jest najbliżej Twojego miejsca pracy lub zamieszkania.
Jeśli w Paczkomacie domyślnym chwilowo nie będzie wolnych skrytek na Twoją przesyłkę - zostanie ona dostarczona do Paczkomatu alternatywnego.
Informację o Paczkomacie, z którego będziesz mógł odebrać przesyłkę dostaniesz m.in. w wiadomości SMS na podany numer telefonu komórkowego.

Paczkomat alternatywny

Paczkomat alternatywny to Paczkomat, do którego InPost dostarczy Twoją przesyłkę w przypadku, gdy w Paczkomacie domyślnym nie będzie wolnej skrytki.
Z listy dostępnych Paczkomatów alternatywnych wybierz ten, który jest najbliżej wybranego Paczkomatu domyślnego. Pamiętaj też, żeby obydwa Paczkomaty znajdowały się w jednym mieście.
Informację o Paczkomacie, z którego będziesz mógł odebrać przesyłkę dostaniesz m.in. w wiadomości SMS na podany numer telefonu komórkowego.

Paczkomaty - regulamin

Aktualnie obowiązujące regulaminy usługi Paczkomaty InPost zawsze dostępne są na stronie: www.paczkomaty.pl/regulaminy,31.html

Realizując zamówienie w Bolw.pl i wybierając dostawę przez Paczkomaty InPost zgadzasz się, że Twoje dane będą przetwarzane przez InPost Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Malborska 130, w celu realizacji funkcjonalności serwisu i świadczenia usług przez InPost Sp. z o.o.

Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z serwisu i usług InPost Sp. z o.o.

------------------------------

Poczta Polska

Na życzenie Klientów małe przedmioty mieszczące się w kopertach bąbelkowych możemy również wysłać Pocztą Polską, jednak z praktyki wiemy, że znacznie wydłuża to czas dostawy.

 

 

 

PRZESYŁKI ZAGRANICZNE - CENNIK DOSTAW i CZAS REALIZACJI


 

Kurierem DPD wysyłamy paczki o maksymalnej wadze 30 kg i wymiarze 175 cm. Suma obwodu podstawy i wysokości opakowania nie może przekroczyć 300 cm.

Koszty wysyłek paczek do wybranych krajów:

KRAJ DOCELOWY CENA ZA 1 PACZKĘ DO 30KG OPŁATA DODATKOWA
Austria 13,00 EUR -
Belgia 12,00 EUR -
Bośnia i Harcegowina 31,00 EUR odprawa celna - 40 EUR
Bułgaria 23,00 EUR -
Chorwacja 26,00 EUR odprawa celna - 40 EUR
opłata strefowa - 10 EUR
Czechy 12,00 EUR -
Dania 13,00 EUR opłata strefowa - 10 EUR
Estonia 13,00 EUR opłata strefowa - 10 EUR
Finlandia 21,00 EUR opłata strefowa - 20 EUR
Francja 15,00 EUR opłata strefowa - 10 EUR
Grecja 27,00 EUR opłata strefowa - 15 EUR
Hiszpania* 21,00 EUR opłata strefowa - 15 EUR
Holandia 12,00 EUR opłata strefowa - 10 EUR
Irlandia 21,00 EUR -
Litwa 12,00 EUR -
Luksemburg 13,00 EUR -
Łotwa 15,00 EUR -
Niemcy* 11,00 EUR opłata strefowa - 10 EUR
Norwegia 26,00 EUR odprawa celna - 40 EUR
opłata strefowa - 60 EUR
Portugalia 21,00 EUR opłata strefowa - 20 EUR
Rumunia 21,00 EUR -
Serbia 31,00 EUR odprawa celna - 40 EUR
Słowacja 12,00 EUR -
Słowenia 15,00 EUR -
Szwajcaria* 20,00 EUR odprawa celna - 40 EUR
opłata strefowa - 45 EUR
Szwecja 17,00 EUR opłata strefowa - 15 EUR
Węgry 13,00 EUR -
Wielka Brytania
15,00 EUR -
Irlandia Północna 15,00 EUR -
Włochy* 17,00 EUR opłata strefowa - 15 EUR

Hiszpania* - nie obejmuje Wysp Kanaryjskich oraz Ceuty i Mellila
Niemcy* - Busingen 78263-78266, RFN jest wyłączone ze strefy celnej - podlega dodatkowej opłacie celnej
Szwajcaria* - kody 6911 po stronie szwajcarskiej są wyłączone ze strefy celnej - podlegają dodatkowej opłacie celnej
Włochy* - Livigno 23030 oraz Campione d'Italia 22060 są wyłączone ze strefy celnej - podlegają dodatkowej opłacie celnej
DPD nie doręcza paczek do Watykanu, San Marino a dopłata strefowa do miejscowości Livigno 23030 wynosi 60 EUR


INFORMACJE DODATKOWE

W przypadku przyjęcia większej ilości towarów, niż zamówiona, kupujący wyraża zgodę na obciążenie go wartością nadwyżki towarów ponad zamówioną ilość.

W przypadku stwierdzenia w przesyłce innych towarów niż zamówione, kupujący winien odmówić przyjęcia przesyłki, w przeciwnym przypadku uważa się, że kupujący wyraził zgodę na zmianę treści zamówienia i obciążenie go za przyjęte towary według cen obowiązujących w dniu wysyłki.

Przyjęcie dostawy towaru kupujący potwierdza na liście przewozowym oraz na kopii faktur własnoręcznym podpisem. Potwierdzenie odbioru powinno być opatrzone pieczęcią Klienta i zawierać: nazwę kupującego, czytelne imię i nazwisko odbiorcy, stanowisko oraz czytelny podpis osoby upoważnionej do odbioru przesyłek.

Wydawanie przesyłek awizowanych może następować wyłącznie do rąk osób legitymujących się pisemnym upoważnieniem, po sprawdzeniu tożsamości tych osób. Oryginał pełnomocnictwa winien być załączony do potwierdzenia odbioru.

W wyjątkowych okolicznościach koszty przesyłki mogą ulec zmianie. Poinformujemy Cię o tym przed wysyłką zamówienia. W przypadku wysyłki do krajów spoza UE mogą zostać doliczone dodatkowo inne koszty dostawy (np. koszty obsługi celnej).

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są dokładnie pakowane i sprawdzane przed wysyłką. Jeżeli otrzymasz przesyłkę z uszkodzoną taśmą lub naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość przesyłki osób trzecich - powinieneś odmówić odbioru i poinformować nas o tym fakcie. Sprawą zajmie się już nasz zespół.

Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu wraz z numerem listu przewozowego jest przesłana do każdego klienta e-mailem. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia. W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja paczka lub zadzwonić do nas i zapytać o jej status.

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, które są dowodem zakupu oraz podstawą gwarancji. Faktury i paragony umieszczamy pod listem przewozowym naklejonym na każdą wysyłaną z naszego magazynu paczką.

W sklepie Bolw.pl w każdej chwili możesz wejść na swoje konto, aby zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem.

Sklep internetowy Shoper.pl