Sposoby dostawy

Sposoby dostawy

Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich: Inpost, Inpost Paczkomaty, DPD, GLS, FedeX, UPS, Pocztex 2.0, Poczta Polska.

Informacje

Wybierając dla Państwa przewoźników sugerowaliśmy się renomą na rynku transportowym w danej dziedzinie:

­

Czas dostawy (wysyłka do klienta w ciągu 24 godzin, liczona w dni robocze). W okresach wzmożonych zamówień jak sezon wędkarski oraz święta paczki moga docierać do 72godzin.

­

Dostarczane produkty są nowe i nieuszkodzone

­

Możliwości śledzenia przesyłek

 
Darmowa dostawa

Darmowa dostawa kurierska paczki do 30kg.

Oferujemy darmową wysyłkę na terenie Polski przy zakupach powyżej 249 PLN. Wysyłka najodpowiedniejszym dla nas kurierem w danym czasie.


Kurier Pocztex 2.0

Paczka jest dostarczana przez kuriera pod wskazany adres dostawy. Darmowa dostawa obowiązuje od 249zł paczki do 30kg. 

 

Poczta Polska przesyłki do 1kg

Oferujemy darmową wysyłkę od 89,90PLN

Przesyłka wraz z zawartością nie może przekroczyć maksymalnych wymiarów: 70 cm (dla sumy długości, szerokości i wysokości), 50 cm (dla najdłuższego z tych wymiarów – długości) oraz 6 cm (dla najkrótszego wymiaru). Maksymalna masa przesyłki wynosi 1 kg.

Kurier GLS

GLS oferuje przesyłki o maksymalnej wadze 30 kg i boku całkowitym do 160 cm, a także możliwość śledzenia przesyłki. Dostępne wszystkie formy płatności.

Odbiór w paczkomacie InPost

Odbiór w jednym z Paczkomatów InPost. Opcja dla paczek o wymiarach do 410x380x640mm. Dostępne wszystkie formy płatności.

więcej informacji

Wysyłka zagraniczna na Europę

Nie ma darmowej wysyłki za granicę. Produkty dostępne na naszej stronie mogą być wysyłane na terenie UE. Koszt zależy od produktu i kraju dostawy. Jeśli chcesz zapytać o koszt dostawy, wyślij e-mail z kodem produktu, ilością i krajem dostawy.

Dodając produkty do koszyka i wybierając odpowiedni kraj, pokarzą się także koszty wysyłki zagranicznej do wybranego kraju.

Odbiór osobisty

Zamówione produkty, po uzgodnieniu z obsługą sklepu można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym w Zielonej Górze ul Sulechowska 4A budynek 18 (na Terenie byłego Zastalu).

 

Koszt dostawy

Koszt dostawy jest ustalany indywidualnie dla każdego towaru i jest widoczny na stronie produktu (szczegółowe koszty dostawy są widoczne po dodaniu towaru do koszyka). Każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną kwotę zamówienia.

Informacje dodatkowe

W przypadku przyjęcia większej ilości towaru niż zamówiona, kupujący wyraża zgodę na obciążenie go wartością nadwyżki towaru ponad zamówioną ilość.

W przypadku stwierdzenia w przesyłce towaru innego niż zamówiony, kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki, w przeciwnym razie uznaje się, że kupujący wyraził zgodę na zmianę zamówienia i obciążenie za przyjęty towar według cen obowiązujących w dniu wysyłki.

Kupujący potwierdza przyjęcie dostawy towaru na liście przewozowym oraz na kopii faktury własnoręcznym podpisem. Potwierdzenie odbioru powinno być opatrzone pieczęcią Klienta oraz zawierać: nazwę Kupującego, czytelną nazwę odbiorcy, stanowisko i czytelny podpis osoby upoważnionej do odbioru przesyłek.

Doręczenia przesyłek awizowanych mogą być dokonywane wyłącznie osobom posiadającym pisemne upoważnienie, po uprzednim sprawdzeniu ich tożsamości. Oryginał pełnomocnictwa powinien być dołączony do potwierdzenia odbioru.

W wyjątkowych sytuacjach koszty przesyłki mogą ulec zmianie. Poinformujemy Cię o tym przed wysyłką zamówienia. W przypadku wysyłki do krajów spoza UE mogą zostać doliczone inne koszty dostawy (np. koszty obsługi celnej).

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są starannie pakowane i sprawdzane przed wysyłką. W przypadku otrzymania przesyłki z uszkodzoną taśmą lub uszkodzonym opakowaniem wskazującym na ingerencję osób trzecich w jej zawartość - należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas o tym fakcie. Sprawa zostanie już rozpatrzona przez nasz zespół.

Informacja o opuszczeniu przez paczkę naszego magazynu wraz z numerem listu przewozowego wysyłana jest do każdego klienta drogą mailową. Po otrzymaniu takiego maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia. W każdej chwili możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja paczka lub zadzwonić do nas i zapytać o jej status.

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, które są dowodem zakupu i podstawą do gwarancji. Faktury i paragony umieszczane są pod listem przewozowym naklejanym na każdą paczkę wysyłaną z naszego magazynu.

W sklepie Bolw.pl w każdej chwili możesz wejść na swoje konto i sprawdzić co dzieje się z Twoim zamówieniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl