Sposoby dostawy
Sposoby dostawy
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich: Inpost, Inpost Paczkomaty, DPD, GLS, FedeX, UPS, Pocztex 2.0, Poczta Polska.
Informacje
Wybierając dla Państwa przewoźników sugerowaliśmy się renomą na rynku transportowym w danej dziedzinie:
Koszt dostawy
Koszt dostawy jest ustalany indywidualnie dla każdego towaru i jest widoczny na stronie produktu (szczegółowe koszty dostawy są widoczne po dodaniu towaru do koszyka). Każda przesyłka jest ubezpieczona na pełną kwotę zamówienia.
Informacje dodatkowe
W przypadku przyjęcia większej ilości towaru niż zamówiona, kupujący wyraża zgodę na obciążenie go wartością nadwyżki towaru ponad zamówioną ilość.
W przypadku stwierdzenia w przesyłce towaru innego niż zamówiony, kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki, w przeciwnym razie uznaje się, że kupujący wyraził zgodę na zmianę zamówienia i obciążenie za przyjęty towar według cen obowiązujących w dniu wysyłki.
Kupujący potwierdza przyjęcie dostawy towaru na liście przewozowym oraz na kopii faktury własnoręcznym podpisem. Potwierdzenie odbioru powinno być opatrzone pieczęcią Klienta oraz zawierać: nazwę Kupującego, czytelną nazwę odbiorcy, stanowisko i czytelny podpis osoby upoważnionej do odbioru przesyłek.
Doręczenia przesyłek awizowanych mogą być dokonywane wyłącznie osobom posiadającym pisemne upoważnienie, po uprzednim sprawdzeniu ich tożsamości. Oryginał pełnomocnictwa powinien być dołączony do potwierdzenia odbioru.
W wyjątkowych sytuacjach koszty przesyłki mogą ulec zmianie. Poinformujemy Cię o tym przed wysyłką zamówienia. W przypadku wysyłki do krajów spoza UE mogą zostać doliczone inne koszty dostawy (np. koszty obsługi celnej).
Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są starannie pakowane i sprawdzane przed wysyłką. W przypadku otrzymania przesyłki z uszkodzoną taśmą lub uszkodzonym opakowaniem wskazującym na ingerencję osób trzecich w jej zawartość - należy odmówić przyjęcia przesyłki i poinformować nas o tym fakcie. Sprawa zostanie już rozpatrzona przez nasz zespół.
Informacja o opuszczeniu przez paczkę naszego magazynu wraz z numerem listu przewozowego wysyłana jest do każdego klienta drogą mailową. Po otrzymaniu takiego maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia. W każdej chwili możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja paczka lub zadzwonić do nas i zapytać o jej status.
Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, które są dowodem zakupu i podstawą do gwarancji. Faktury i paragony umieszczane są pod listem przewozowym naklejanym na każdą paczkę wysyłaną z naszego magazynu.
W sklepie Bolw.pl w każdej chwili możesz wejść na swoje konto i sprawdzić co dzieje się z Twoim zamówieniem.