Tylko w październiku Raty 0% w bolw.pl

Zamów rozmowę

Numer zamówienia

Temat rozmowy

Osoba kontaktowa

Numer telefonu

Sposoby dostawy

Sposoby dostawy

Przesyłki doręczamy za pośrednictwem firm kurierskich: Inpost, Inpost Paczkomaty, ET Logistik, DB Schenker, Poczta Polska.

Informacje

Wybierając dla Państwa przewoźników sugerowaliśmy się opinią na rynku transportowym w zakresie:

­

Czasu doręczenia przesyłki (przesyłka u klienta w ciągu 24h)

­

Nienagannością doręczenia przesyłek (przesyłki doręczane nieuszkodzone)

­

Możliwości śledzenia przesyłek w systemie T&T

 

Kurier InPost

Kurier InPost to przesyłki o maksymalnej wadze do 30 kg i sumie boków do 160 cm oraz możliwość śledzenie przesyłek. Dostępne wszystkie formy płatności.

Odbiór w Paczkomacie InPost

Odbierz w jednym z Paczkomatów InPost. Opcja dla paczek nieprzekraczających wymiarów 410x380x640mm. Dostępne wszystkie formy płatności.

więcej informacji

Paczka pocztowa Pocztex48

Paczkę dostarczy do Ciebie listonosz lub otrzymasz awizo i odbierzesz ją w najbliższej placówce Poczty Polskiej. Dostępne wszystkie formy płatności

więcej informacji

Odbiór w jednym z punktów Poczty Polskiej

Przesyłkę możesz odebrać w jednej z 4200 placówek pocztowych w całej Polsce. Listę placówek można sprawdzić na mapie lokalizacyjnej. Dostępne wszystkie formy płatności.

więcej informacji

Odbiór na Stacjach Orlen

Możliwość wyboru jednej z około 900 stacji paliw Orlen w Polsce. Odbioru można dokonać 24h/7. Maksymalny rozmiar przesyłki 90 x 60 x 60 cm oraz waga do 20 kg. Nie ma możliwości wysyłki za pobraniem.

więcej informacji

Kurier DB Schenker

Paczkę dostarcza kurier. Kurierzy zwykle telefonują, by ustalić szczegółowy termin doręczenia. Tym kurierem dostarczamy przesyłki o największych gabarytach. Dostępne wszystkie formy płatności.

Kurier ET Logistik

Paczkę dostarcza firma kurierska. Przy pomocy tej firmy wysyłami wszystkie przesyłki pólpaletowe oraz paczki od 31 do 50kg do maksymalnej wysokości 3m. Dostępne wszystkie formy płatności.

Odbiór osobisty

Zamówione produkty można odebrać osobiście po otrzymaniu informacji, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Informujemy telefonicznie oraz mailowo. Możliwość płatności na miejscu kartą lub gotówką.

 

Koszt dostawy

Koszt dostawy określany jest indywidualnie dla każdego przedmiotu i widoczny na stronie danego produktu (szczegółowe koszta dostawy widoczne są po dodaniu przedmiotu do koszyka). Każda przesyłka ubezpieczona jest na pełną kwotę zamówienia.

Informacje dodatkowe

W przypadku przyjęcia większej ilości towarów, niż zamówiona, kupujący wyraża zgodę na obciążenie go wartością nadwyżki towarów ponad zamówioną ilość.

W przypadku stiwerdzenia w przesyłce innych towarów niż zamówione, kupujący winien odmówić przyjęcia przesyłki, w przeciwnym wypadku uważa się, że kupujący wyraził zgodę na zmianę treści zamówienia i obciążenie go za przyjęte towary według cen obowiązujących w dniu wysyłki.

Przyjęcie dostawy towaru kupujący potwierdza na liście przewozowym oraz na kopii faktur własnoręcznym podpisem. Potwierdzenie odbioru powinny być opatrzone pieczęcią Klienta i zawierać: nazwę kupującego, czytelne imię i nazwisko odbiorcy, stanowisko oraz czytelny podpis osoby upoważnionej do odbioru przesyłek.

Wydawanie przesyłek awizowanych może nastepować wyłącznie do rąk osób legitymujących się pisemnym upoważnieniem, po sprawdzeniu tożsamości tych osób. Oryginał pełnomocnictwa winien być załączony do potwierdzenia odbioru.

W wyjątkowych okolicznościach koszty przesyłki mogą ulec zmianie. Poinformujemy Cię o tym przed wysyłką zamówienia. W przypadku wysyłki do krajów spoza UE mogą zostać doliczone dodatkowo inne koszty dostawy (np. koszty obsługi celnej).

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są dokładnie pakowane i sprawdzane przed wysyłką. Jeżeli otrzymasz przesyłkę z uszkodzoną taśmą lub naruszonym opakowaniem, wskazującym na ingerencję w zawartość przesyłki osób trzecich - powinieneś odmówić odbioru i poinformować nas o tym fakcie. Sprawą zajmie się już nas zespoł.

Informacja o wyjściu paczki z naszego magazynu wraz z numerem listu przewozowego jest przesłana do każdego klienta e-mailem. Po otrzymaniu takiego e-maila należy spodziewać się dostawy następnego dnia. W każdym momencie możesz sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja paczka lub zadzwonić do nas i zapytać o jej status.

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon lub fakturę VAT, które są dowodem zakupu oraz podstawą gwarancji. Faktury i paragony umieszczamy pod listem przewozowym naklejonym na każdą wysłaną z naszego magazynu paczką.

W sklepie Bolw.pl w każdej chwili możesz wejść na swoje konto, aby zobaczyć co dzieje się z Twoim zamówieniem.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl