Wędka DRAGON Viper SEA Travel Pilk S.D.R. 250 2.60m 250g
Opis
Wędka DRAGON Viper SEA Travel Pilk S.D.R. 250 2.60m 250g
Wędzisko do połowu w morzach, zaprojektowane przez specjalistów firmy Dragon spędzających w każdym sezonie wiele dni na norweskich fiordach i wyspach. Wszystkie uzbrojone są w najnowocześniejszy typ morskich przelotek.
Miłośnicy morskich łowów podróżujący samolotem docenią na pewno możliwość spakowania swojego ulubionego wędziska do dużej walizki.
Wędziska z serii Dragon Viper zostały wyprodukowane w technologii Multi-Protection Layer, polegającej na układaniu na rdzeniu kilku warstw grafitu o wysokiej odporności na uszkodzenia. Taki cel przyświecał nam w fazie koncepcyjnej: stworzyć wędki lekkie i szybkie, które jednocześnie będą bardzo odporne na przypadkowe urazy mechaniczne, co powinno znacząco wydłużyć okres ich użytkowania.
Zastosowana konstrukcja wielowarstwowa łączy trzy rodzaje grafitów japońskiej firmy Toray:
- grafit 30 mln PSI stanowiący podstawowy budulec rdzenia blanku;
- grafit wysokomodułowy 40 mln PSI w warstwach pośrednich, szczególnie w tych miejscach blanków, gdzie potrzebne było szczególne zmniejszenie masy i przyśpieszenie akcji;
- grafit wytrzymałościowy 24 mln w warstwie zewnętrznej, którego użycie miało na celu wspomniane zwiększenie odporności na uszkodzenia.
Wszystkie elementy zastosowane do zbrojenia wędzisk Viper spełniają normy jakościowe stawiane przez Team Dragon:
- przelotki typu SiC, z pierścieniem z zredukowanej średnicy i wadze, a przy tym bardzo dobrze odprowadzającym ciepło, powstające w efekcie tarcia linki (szczególnie plecionki) w czasie rzutów; osadzone w lekkiej, ale mocnej i elastycznej ramce;
- dolniki pokryte portugalskim korkiem klasy AA;
- uchwyt typu DPS z komfortową wkładką Power Cork;
- dwuskładnikowy, niestarzejący się epoksydowy lakier do omotek;
- nici do omotek amerykańskiej firmy Gudebrod.
Specyfikacja:
- Długość: 260cm
- Ciężar wyrzutu: 250g
- Długość transportowa: 92cm
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.